Sandėlio valdymas
Siūlome Microsoft Dynamics NAV sandėlio modulį, praplečiant turimos NAV programos funkcionalumą.
Turime sukaupę didelę diegimo, optimizavimo, individualizavimo ir priežiūros patirtį.
Galime atlikti sandėlio procesų analizę ir teikti sandėlio procesų optimizavimo pasiūlymus.
Siūlome individualius sprendimus įvairiose sandėlio valdymo srityse:
• Prekių priėmime:
rūšiavimas;
patikra;
prekių padėjimo vietos parinkimas įvairių algoritmų pagalba;
sandėlio darbuotojų valdymas: užduočių formavimas, konfigūravimas (leidimai/draudimai);
nešiojamų brūkšninių kodų skaitytuvų (skenerių) naudojimas;
pakavimas.
• Vidinėje sandėlio veikloje:
greitos atrankos zonos (fast zone) suformavimas ir naudojimas;
vidiniai prekių perklasifikavimai;
teigiami/neigiami koregavimai;
pilna arba dalinė inventorizacija.
• Prekių atrankoje ir pakavime:
prekių surinkimo optimalaus maršruto suformavimas pagal įvairius užduotus algoritmus;
sandėlio darbuotojų valdymas – konkrečių užduočių priskyrimas pagal pajėgumus;
patikra;
rūšiavimas;
pakavimas;
paruošimas išsiuntimui per kurjerių tarnybas.
• Automatizuojant formavimo/registravimo operacijas
• Apskaitant darbuotojų vykdytas operacijas
• Atvaizduojant sandėlio darbo eigą (užduotis) dideliuose išoriniuose ekranuose
• Panaudojant papildomą įrangą – skenerius, brūkšninių kodų/etikečių spausdintuvus, svarstykles ir kt.
Efektyviam sandėlio darbui užtikrinti visose operacijose siūlome naudoti brūkšninių kodų skaitytuvus (skenerius), kurie ypač palengvina atliekamas užduotis, iki minimumo sumažina klaidų tikimybę, leidžia sumažinti atliekamų operacijų trukmę ir padidina darbo našumą.
Siūlomų sprendimų visuma užtikrina žymią ekonominę naudą.